Delftse Beursvloer in beeld: bedrijven en organisaties aan tafel
Zo’n 120 deelnemers namen deel aan de 16e editie van de Delftse Beursvloer, die maandag 14 april plaatsvond bij Festo aan de Schieweg. Dit evenement is bedoeld om bedrijven en maatschappelijke organisaties aan elkaar te koppelen voor samenwerking zonder dat er geld aan te pas komt.
Projectmanager Jori Noordhoek van ‘De Delftse Uitdaging’, organisator van de Beursvloer, legt uit dat het werkt als een soort First Dates: “We kijken of er een match is tussen organisaties die iets nodig hebben en bedrijven die dat kunnen bieden.”
Miljoenen euro’s
Het programma begon om 16:30 uur met een openingsronde, gevolgd door vier matchrondes van elk 10 minuten. Na afloop was er gelegenheid om na te praten en te netwerken.
De Beursvloer is een concept dat jaarlijks op zo'n 75 locaties in Nederland plaatsvindt. Hieruit ontstaan enkele tienduizenden matches die, volgens De Delftse Uitdaging, een maatschappelijk rendement van enkele miljoenen euro's per jaar oplevert.